Customer st line medewerker

Functie

Als Customer Service st line medewerker werk je in de Secure Technology dienst.

Je ontvangt en behandelt de aanvragen van de klanten zodoende bij te dragen tot een optimale dienstverlening conform de contractuele bepalingen.



Je treedt op als eerste aanspreekpunt voor de klant je beantwoordt fonische oproepen; je verwerkt tijdig en volgt de betreffende aanvragen op; Indien nodig sje creditnota's op; Je zorgt dat je over actuele klantendossiers beschikt door de klantengegevens te beheren; Je voert administratieve taken uit zoals cases klasseren, gegevens opzoeken in klantendossiers,... Je houdt jezelf continu op de de hoogte van de evoluties en ontwikkelingen binnen onze sector. Jouw profiel Je kan je goed uitdrukken in het Nederland, Frans en Engels en je wil deze talenkennis verder ontwikkelen Je bent klantgericht, communicatief sterk en stressbestendig; Je hebt de nodige discipline om de procedures strikt op te volgen; Je werkt graag en vlot met een PC; Je hebt een goede kennis van SAP, MS Office & ServiceNOW is een plus Je bent flexibel opges en ziet de voordelen van een flexibel uurrooster (u-u;   u-  u; u-u & weekend u-u; u-u); Parttime is mogelijk. Je hebt bij voorkeur een rijbewijs B en een eigen voertuig (omwille van de flexibele uren) Behandelt Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van besingen, bijstand en hulp aan klanten, ...) Behandelt Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...) Commerciële doelsingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...) De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van verkopers, operators controleren
Verbeteringen voorsen (opleiding, mentoraat, ...) De oproepen in het medische hulpcentrum ontvangen
De graad van hoogdringendheid evalueren
De interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...) De competentieontwikkeling van het personeel opvolgen en organiseren (continue opleiding, jaarlijks actualiseren, ...) De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...) De klant informeren over de kenmerken van de producten
De klant adviseren bij zijn keuze Zich voorsen aan de
De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...) Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...) Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
De producten en diensten van de onderneming voorsen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...) Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (besing, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...) Personeel aanwerven en ze de richtlijnen van de organisatie aanleren De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
Een vooruitgangstraject voorsen Medewerkers opleiden in vaktechnieken De activiteiten van een team coördineren Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
De gegevens van de besing, de reservatie, ... invoeren Aanbod Een boeiende en zinvolle job met een dienstverlening aan de maatschappij; Een gevarieerd takenpakket in een aangename werkomgeving (met aandacht voor ergonomie); Een grondige opleiding en hands-on coaching tijdens je eerste maanden; Een voltijds bediendecontract van onbepaalde duur Plaats tewerksing Vilvoorde Details Een kickstart van jouw carrière met een interessant loon- en voordelenpakket Je krijgt een onbepaalde duur voltijds bediendencontract van uur per week; Aantrekkelijk salaris (bovengemiddeld voor dit type functie); Extra premies (nachten en weekenden) ter compensatie van onregelmatige uren; Maaltijdcheques van euro per gepresteerde uren; e maand vakantiegeld ; Mogelijkheid om je aan te sluiten bij een hospitalisatieverzekering (bijdrage volledig ten laste van de werknemer); Doorgroeimogelijkheid binnen het team of de ploeg.

 


Customer st line medewerker
2024-05-11 - 2024-05-31

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: VILVOORDE

Land: België
Postal Code: 1800
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share